Pineappleparty

keskiviikkona, toukokuuta 24, 2006

Seuranhakupalstan makua.

Moro!

Nimeni on Ville Kuusela ja olen 20-vuotias biokemisti Vantaalta. Harrastan postimerkkien keräilyä ja vakavaa lintubongailua. Viikonloppuina innostun joskus jopa juoksumattoilemaan. Lapsia minulla on valitettavasti vain kaksi, mutta koko elämä on vielä edessä! Minulla on kirkkaanpunaiset hiukset, jotka eivät tosin näy piponi alta. Silmäni ovat vaaleanruskeat. Rakastan erityisesti speed/trash metallia ja varsinkin grindcorea. Lempiartistini on tällä saralla tietysti Jack White, joka osaa raiskata kitaraansa rankemmin kuin kukaan muu. Jos minut pitäisi tiivistää yhteen adjektiiviin, silloin sen pitäisi varmasti olla...iso.

Jos nyt mietit mitä ihmettä tämä oikein on, katso kommentit.

7 Comments:

At 11:36 ip., Blogger Ralf said...

- Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
- Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
- Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
- Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
- Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
- Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
- Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
- Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
- Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
- Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
- Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja “adjektiivi”)

Kuva-featurena valinta toisella nimellä Googlen kuvahaun ensimmäiseltä sivulta, tai ensimmäinen kuva joka jokseenkin vastaa kuvausta.

 
At 12:02 ip., Blogger John said...

Hei kaikki tytöt ja pojat, olen Zacharias Heinonen, Fys. tri, ja Kauniaisissa oon asustellut jo lähemmä parisenkymmentä vuotta. Harrastan pienien simpukoiden keräilyä korunrakennukseen, nämä simpukkakorut kiinnitän usein hauikseeni, tai reiteen. Ainut laps on on Kutri Hiuksikko, kultaset locksit, tykkää karhuista ja puurosta.

Omaan harmaanukkaiset silmät ja sinisen afron, jonka saa myssyn uumeniinkin kätevästi jemmaan. Pidän kellarihumpasta ja rapista (eritoten ns. leso-rap), mutta lempiartistini on kuitenkin Pixies. Zakkea eli itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi "neitsyt".

Tsekkaa myös miehekäs kuvaotos!

 
At 12:13 ap., Anonymous Anonyymi said...

Moro vaan, oon Aleksi Liimatainen Vantaalta. Olen 24 vuotias tienmittausinsinööri VTT:llä. Olen koiraihminen ja ne ovatkin intohimoni ja harrastuksekseni, kun lapsia minulla ei ole yhtään.

Hiukseni ovat siniset ja silmien väri vihreän sininen. Kuuntelen mieluiten teknoa mutta lempiartistini on mr. Lordi. Olen mielestäni oikein söpö, katso vaikka itse kuvani!

 
At 5:17 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hei, olen Matti Jokinen ja asun Leppävaarassa. Olen 18 vuotias laiva-alan toimitusjohtaja ja harrastuksiini kuuluu valtavalla katumaasturilla ajelu ympäri kaupunkia. Nuoresta iästä huolimatta minulle on jo kolme jälkeläistäkin tullut. Hiukseni ovat tummansiniset ja silmäni ovat sellaisten haalentuneiden farkkujen väriset. Psyche-techno on ollut jo pitkään ehdoton musiikki suosikkini oopperan ohella. Ne käyvät tilanteeseen kuin tilanteeseen. Eniten kuuntelemani artisti on kylläkin Finntroll. Minua on usein kuvattu lauseella "kansan syvien tuntojen tulkki".

 
At 5:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

Aleksi Liimatainen, tienmittausinsinööri, et laittanut numeroasi ilmoitukseesi. Call me!

ps- kun sanot koiraihminen, tarkoititko oikeasti olevasi koira vangittuna ihmisen kehoon, tai toisinpäin?

 
At 1:11 ip., Blogger John said...

Olli: "Sano Pineappleparty kun haluat nuorta korkeasti koulutettua seuraa!"

Vaatekaappini ei (ainakaan vielä) koostu pelkästään Armanin puvuista, joten snobitutkani sanoo ei.. Entäs

"Sano Pineappleparty, kun haluat, jos haluat, koska me tiedämme, että haluat."

 
At 10:32 ip., Blogger Ralf said...

Transcend rules!! Ja missä on Matti Jokisen kuva?! Ei sitä seuraa muuten tipu...

 

Lähetä kommentti

<< Home